یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

10 ابزاری که هر جعبه ابزار باید داشته باشد

۴ بازديد
هر خانه ای سزاوار یک جعبه ابزار است و شما می توانید آن را از طریق هر فروشگاه اینترنتی معتبر یا سخت افزاری آجر و ملات خریداری کنید. اما در واقع چه چیزی وارد جعبه ابزار شما می شود؟ تهیه این فهرست به‌طور شگفت‌انگیزی سخت است – شما نمی‌خواهید زمین را بگذرانید یا احساس غرق شدن در ابزارها کنید، اما نمی‌خواهید ابزار مناسب برای شغل مناسب را از دست بدهید.
برای خرید جعبه ابزار کامل از ابزارماشین کلیک کنید.
 
خوشبختانه، نیازی نیست که جعبه ابزار شما مملو از تمام وسایل ضروری باشد – در واقع، هر جعبه ابزاری که ارزش آن را داشته باشد، فقط از 10 مورد اساسی ساخته شده است.
 
داشتن تجهیزات مناسب در دست به این معنی است که بتوانید به کارهای ضروری در خانه پاسخ دهید و مبلمان تخت خود را در یک لحظه کنار هم قرار دهید - حتی اگر انجام اصلاحات اساسی خانه برای شما جذاب باشد، شما حتی همه موارد لازم را خواهید داشت. لازم نیست کل فروشگاه سخت افزار را جمع آوری کنید تا از توانایی خود در انجام کارهای خود اطمینان داشته باشید.
 
در اینجا خلاصه ای سریع از اقلام ضروری شما آورده شده است. شما یاد خواهید گرفت که کجا از آنها استفاده کنید، چگونه از آنها استفاده کنید، کدام یک را انتخاب کنید، و جزئیات ذخیره سازی - در پایان این پست، انتظار داشته باشید که به خوبی متبحر، آماده و آماده برای شروع باشید. .
 
1. پیچ گوشتی 
در اصل فقط یک میله فلزی با شکلی در سر آن، پیچ گوشتی فروتن برای وارد کردن پیچ ها، بیرون آوردن پیچ ها و اغلب برای دور کردن درب ها از گلدان های رنگ استفاده می شود. پیچ گوشتی بادی به ندرت یک معامله یکباره است. تفاوت هایی در سر و تفاوت در اندازه وجود دارد، اما اساساً می توانید موارد ضروری را به موارد زیر تقسیم کنید: سر شکاف: هد به یک گوه منحنی می‌شود که برای پیچ‌های ساده شیاردار مناسب است. تیغه ها با کسری از اینچ اندازه گیری می شوند.سر فیلیپس: سر در پیچ‌هایی با سر متقاطع قرار می‌گیرد که اندازه‌های آن بین ۰ تا ۴ متغیر است.سر آلن: سر به شکل شش ضلعی قرار می گیرد و بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود.Stubbies تا حد امکان کوتاه هستند. با یک دستگیره برجسته برای نگه داشتن به جای دسته بلند معمولی، آنها برای کار در فضاهای کوچکتر و تنگ تر که در آن مانورپذیری به خطر می افتد، طراحی شده اند.
در مقابل، پیچ گوشتی های بلندتر باید برای دستیابی به شکاف ها مورد استفاده شما باشند. پیچ گوشتی‌های ضامن دار باعث می‌شوند که در هر چرخش سر را از پیچ خارج کنید - یک سرمایه‌گذاری خوب باید پیچ‌گوشتی گسترده در افق باشد. استفاده از اندازه یا شکل نامناسب پیچ گوشتی می تواند سر پیچ را از بین ببرد. این کار را نکن به آرامی اما پیوسته بچرخانید، دسته را با دست غالب خود و پیچ را با دست دیگر خود بگیرید. به یاد داشته باشید که بچرخانید، نه فشار دهید - این یک پیچ است، نه یک میخ. وقتی کارتان تمام شد، واقعاً هیچ روش اشتباهی برای نگهداری پیچ گوشتی وجود ندارد، اما خوب است که آنها را در یک ردیف قرار دهید تا بتوانید طول ها و اشکال مختلف را در یک نگاه انتخاب کنید. در مورد برندها، نمی‌توانید با گستره وسیع موجود از استنلی خیلی اشتباه کنید – Bahco و Draper نیز انتخاب‌های شایسته‌ای هستند.
 
2. آچار و سوکت 
آچارها که به عنوان آچار در سراسر حوض شناخته می شوند، یک دسته محکم را فراهم می کنند که روی یک بست مانند مهره یا پیچ و مهره قرار می گیرد، با یک دسته برای ارائه اهرم برای چرخش راحت تر - هر چه دسته بلندتر باشد، اهرم بیشتر است. یک مجموعه سوکت از یک دسته استفاده می کند که می تواند روی دسته های با اندازه های مختلف نصب شود. مجموعه‌های کامل گران‌قیمت هستند، اما آن‌ها چیزی هستند که برای مقابله با طیف متنوعی از بست‌ها بدون جابجایی تعداد زیادی آچار تکی به آن نیاز دارید. آچارها در اندازه‌های زیادی در دسترس هستند، با یک بست استاندارد "مقدار M" مطابق با اندازه‌های مختلف دستگیره. به دنبال یکی از آلیاژ کروم وانادیوم باشید که ترجیحاً دارای روکش کرومی برای مقاومت در برابر خوردگی است. انواع آچار عبارتند از: Open-Ended: از دستگیره U شکل استفاده می کند.حلقه: از دستگیره حلقه ای شکل استفاده می کند.ترکیب: یک سر از یک حلقه استفاده می کند در حالی که انتهای دیگر باز است.آچارهای ضامن دار: آنها فقط در یک جهت می چرخند، بنابراین بعد از هر چرخش نیازی به تعویض سر نخواهید داشت.آچارهای قابل تنظیم می‌توانند اندازه سرشان را برای جا دادن بست‌های مختلف تغییر دهند، اما استفاده از آن‌ها دشوار است و عموماً از یک ست سوکت خوب قدیمی پایین‌تر است. آچارها به اندازه‌ای مقاوم هستند که می‌توان آن‌ها را در هر مکانی نگهداری کرد، اما مطمئن شوید که ست سوکت شما به‌جای پراکنده شدن آزادانه در پایین جعبه ابزارتان، کنار هم می‌ماند. آچارها و سوکت ها از همان قانون اصلی پیچ گوشتی پیروی می کنند - به آرامی و پیوسته بچرخانید تا از جدا شدن بست جلوگیری کنید و مطمئن شوید که به جای بریدن گوشه ها از اندازه مناسب استفاده می کنید. برای یافتن برندهای ست پیچ گوشتی و ضامن دار مشکلی نداشته باشید، اما تسلیم وسوسه ارزان قیمت نشوید – نام قابل اعتمادی مانند Unior، Hardman یا Bahco را امتحان کنید
.3. چکش
چکش‌ها که جزء اصلی جعبه ابزار هستند، نیرو را به یک نقطه متمرکز تقویت می‌کنند. شما عمدتاً از میخ‌ها استفاده می‌کنید، قطعات را روی هم قرار می‌دهید و شاید اشیاء کوچک‌تر را جدا کنید. چکش پنجه ای همه کاره همه افراد جهان چکش است. برای اکثر وظایف مناسب است، یک پنجه V بریده شده در عقب، میخ ها را بیرون می کشد یا در کوتاه مدت، تخته کف را بالا می برد. سایر انواع رایج عبارتند از: Ball Pein: کوچک و تخصصی، فلز را شکل می دهند، پرچ ها را می بندند و لبه ها را گرد می کنند. آنها همچنین برای کار با ناخن های کوچکتر ایده آل هستند.باشگاه: دو سر و به طور معمول در 2-3 پوند. دامنه. از این پتک‌ها برای تخریب سبک استفاده کنید، نه برای کوبیدن میخ‌ها.پتک: از چوب ساخته شده و برای ضربه زدن به اتصالات چوبی یا جاهایی که چکش فلزی باعث آسیب می شود استفاده می شود.دستگیره‌ها معمولاً با استفاده از چوب یا فلز ساخته می‌شوند، اگرچه استفاده از لاستیک، پلاستیک یا وینیل به کمک ضربه‌گیری کمک می‌کند - اگر انتظار دارید در تمام روز چکش بزنید، یک تماس خوب است. اصول اولیه چکش کاری به اندازه کافی ساده است.
میخ را درست زیر سرش نگه دارید، سپس با چکش ضربه بزنید تا آن را وارد کنید. دست غالب شما باید چکش را نگه دارد و نباید میخ را خیلی نزدیک به پایین بچسبانید، زیرا یک چرخش نابجا می تواند آن را روی سطح شما گیر کند. در حال چکش زدن به هنگامی که تاب می‌زنید، به جای ماهیچه‌های خودتان اجازه دهید که چکش کار را انجام دهد و فقط با صورت ابزار با سر میخ تماس بگیرید. اگر متوجه شدید که صورت کمی بیش از حد صیقلی شده است، تنها چیزی که لازم است کمی کاغذ سنباده متوسط ​​است تا دوباره آن را زبر کند. نگهداری چکش نیز راز بزرگی نیست. هیچ دستورالعمل خاصی در اینجا وجود ندارد، اما قرار دادن آن در پایین جعبه ابزار از حرکت بیش از حد آن جلوگیری می کند. هاردمن، مانند Estwing و Faithfull، محدوده قابل قبولی را ارائه می دهد - چکش ها ممکن است به اندازه کافی ساده به نظر برسند، اما هرگز ایمنی خود را با قانع شدن به یک مدل زیرزمین مقرون به صرفه به خطر نیندازید.
4. نوار اندازه گیری
نوار اندازه‌گیری در جعبه ابزار شما باید دارای فنر باشد و یک گیره برای نگه داشتن نوار در جای خود داشته باشد. هنگامی که برای یک بار برش نیاز به دو بار اندازه گیری دارید، می توانید نوار اندازه گیری را دراز کنید و در امتداد علامت های آن بررسی کنید تا ببینید اوضاع چگونه است. و این نشانه‌ها هستند که واقعاً انواع مختلف نوار اندازه‌گیری را متمایز می‌کنند. نوارهای اندازه‌گیری بریتانیا معمولاً با گنجاندن مقیاس‌های دوگانه برای واحدهای متریک و امپریالیستی، بهترین‌های هر دو جهان را دارند. اندازه‌های میلی‌متر و 1/8 اینچ، سانتی‌متر و اینچ، و متر و پا را خواهید یافت، و این علامت‌ها باید به تدریج بزرگ‌تر شوند. معمولاً هر 16 اینچ (40.6 سانتی‌متر) علامت‌هایی وجود دارد، زیرا این یک فاصله استاندارد برای گل میخ‌ها است، و برخی از اقدامات ساخت ایالات متحده هر 19.2 اینچ (48.77 سانتی‌متر) علامت‌های اضافی دارند. اینها فاصله مساوی را برای تیرچه ها تعیین می کنند - احتمالاً می توانید آنها را نادیده بگیرید. نوار فلزی رایج است، اگرچه فولاد در دسترس است. استفاده از نوار اندازه‌گیری می‌تواند به آسانی تمام کردن یک طول کوچک و یادداشت برداری سریع باشد، اما ممکن است لازم باشد نواحی طولانی‌تر از بازوی خود را بپوشانید. خوشبختانه، می‌توانید انتهای آن را محکم کنید و مقدار زیادی نوار را بیرون بکشید – استفاده از سطح مفیدی که در مورد آن صحبت می‌کنیم کمک می‌کند تا مطمئن شوید که نوار را هنگام اندازه‌گیری روی دیوارها صاف نگه دارید. نوار اندازه‌گیری در محفظه‌های سخت نگهداری می‌شود، بنابراین ذخیره‌سازی نباید مشکل‌ساز باشد. با این حال، شما باید آن را خشک نگه دارید تا از زنگ زدگی مکانیزم داخلی در جای خود جلوگیری کنید. Power Lock، Rolson و Stanley برندهای خوبی هستند که باید مراقب آنها باشید.
5. انبردست 
مفیدتر از آن چیزی است که فکر می کنید، انبردست ها معمولاً قبل از اینکه به شدت گم شوند، از جعبه ابزار خارج می شوند، زمانی که باید بست های محکم را باز کنید، میخ ها را بکشید، سیم ها را برش دهید، یا به طور کلی چنگال اضافی را اعمال کنید. راستش را بخواهید، احتمالاً با توجه به نیازتان به یک، دو یا چند مورد نیاز خواهید داشت، با گزینه هایی از جمله: قابل تنظیم: فک های خارج از تنظیم را می توان حرکت داد تا در اطراف بست های بزرگتر قرار بگیرند. آنها معمولاً با یک دسته بلندتر برای اهرم اضافی مجهز هستند.قفل (Vice Grip): می توان آن را برای حفظ یک دستگیره ایمن محکم کرد، مناسب برای پیچ و مهره های گیر کرده یا زمانی که نیاز دارید یک شی را در حین حرکت جسم دیگر ثابت نگه دارید.بینی سوزنی: مخروطی و نازک هستند، می توانند به نقاط تنگ برسند و در مواقعی که نیاز به کشیدن ناخن های کوچکتر یا ظریف تری دارید، به خوبی عمل می کنند
.برش: لبه‌های برش درست زیر دو طرف چسبیده به هم می‌رسند و این امکان را به شما می‌دهند که سیم‌کشی را برش دهید.تعداد زیادی انبردست به صورت فنری قرار می‌گیرند تا پس از هر بار استفاده، دستگیره‌ها را به صورت دستی بازگردانید - این یک ویژگی بسیار راحت است که هیچ جفتی نباید بدون آن وارد جعبه ابزار شما شود. اگر می خواهید در مورد برق کار کنید، می توانید انبردست های عایق را نیز بردارید. در حالی که انبردست از نظر فنی می تواند به عنوان آچار مورد استفاده قرار گیرد، شما نباید این جایگزینی را عادت دهید مگر اینکه بخواهید بست های خود را جدا کنید یا سطوح خود را خراب کنید. باید مطمئن شوید که لبه‌های گرفته شده بیش از حد فرسوده یا کدر نشوند، لبه‌های برش تیز باقی بمانند و فنر روغنی بماند. چه برش بزنید یا چنگال را سفت کنید، هرگز ابزار را از این طرف به سمت دیگر تکان ندهید و مطمئن شوید که از عینک ایمنی، عینک یا محافظ صورت استفاده می‌کنید، اگر قطعاتی که می‌برید به سمت بیرون پرواز می‌کنند. باز هم، نگهداری یک جفت انبردست ساده است، اما باید مطمئن شوید که آنها را خشک نگه دارید تا از زنگ زدن احتمالی جلوگیری کنید. Bessey، Faithfull، Stanley، Unior و Hardman طیف گسترده‌ای را ارائه می‌دهند – Bessey به‌ویژه به خاطر انبردست‌های گیره‌دار سنگین‌شان معروف هستند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.